CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

17 September 2010

hehee..tajuk macam ape je...hehe..tp korang mesti da tgok cite ni kn...best..bukan cite nye best...tp jalan cite, kisah2 nye..best la...permainan watak dlm tu menarik...aku suke cite ni...xtau la korang penah tgok ke x..cite nye best..korang xsuke xpe la...tp aku suke...i like...hehee..yg xbesh ending nye je... hehee..tp overall oke la...aku suke cite pierre andre ni...besh..dulu cite dier masa dier xpopular lagi pon aku suke...cite "salon"....hehee..skang ni layan jiwang je...pelik betul...hehee..xpe la..aku bukan hackster yg korang kenal dulu...aku da lain la rasa...perubahan zaman kn...hehee..tu la...korang cari la cite ni..dua cite ni... '9 september' ngn 'salon'....best laa...layan gile..aku suke..hmm..malang nye aku download cite 9 september tu gmbar xbape cantek...cari kt kedai cd plak nk beli yg ori, xjumpa2 plak...haih~ payah2...xpasal2 korang kena dengar cite aku yg tah pape ni...heheeh..cmne raya korang? aku cmni la..raya soang2 cm oang gile...tp besh..xpyh gi keje..adoih~ cuti nk abes..adeih...mati ler...mls nye nk gi keje..boring nye nk sambung mengadap muka cin....adeih~ weih...bg sokongan...bg sokongan kt namie...haih~ selalu smgt nk balik putrajaya..kenapa smgt ini telah ilang............kemana kah ia...adekah ia telah pergi ke netherland...adekah ianye telah tinggal di seremban.....adekah tercicir di Mekdi Nilai, N9....arrr...mls mahu ku pikir lagi...slmt malam bulan..... :)

wait 4 next post~

-n@Mie-

3 comments:

nurulain zakaria berkata...

Semangat tertinggal kat kesang k0t.hahaha.,eleh,smalam,neng0k bersemangat jek....skang dah xsmangat plak.

Cik Yuki berkata...

hahaha 9sept.?? mcm pnh tgk je..

naMie berkata...

ahahaha..kesang yer... :P
pandai eh...balik jb, blajo betul2... jgn main2...

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz