CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

26 Ogos 2009

..:: pErLu kE? ::..


hmmm...hari ni nk bercerita pasal cinta..hmm..ape yg anda tau pasal cinta?? mcm2 la idea atau pendapat yg kite akan dengar..tp, bg aku, cinta tu adelah masalah yg manusia suke...kenapa masalah....mmg masalah....setiap manusia kena tempuhinye walaupun mereka xnk....cmne nerd pon seseorang itu...mereka pasti jatuh cinta...walaupun cinta mereka itu tidak pernah kesampaian....kenapa aku cite pasal cinta?? sebab aku jatuh cinta?? sebab aku xde cinta?? sebab aku bosan xtau nk tulis ape?? jawapan nye sebab aku mengalami masalah jiwa sebab final year project aku...ape kena ngena dengan cinta ngn final year project aku?? jawapan nye....tidak ade kena ngena....jd kenapa aku menulis entry yg tiada kena ngena ngn hidup aku ni??? sebab aku rasa nk tulis sesuatu mlm ni...tekanan nye jiwa ini....sedar xsedar, dah lima hari kite berpose....hari ni 27-8-2009, hari ni agak istimewa dalam hidup aku...tp, xtau kenapa aku agak sedih... hmm...aku baru balik tgok wayang...cite alien in the attic...cite yg tah pape jln cite nye tp aku gelak sepanjang cite....kenapa...?? sebab agak klaka la cite itu...dan paling best ialah hari ni aku tgok wayang sebab rum8 aku banje..hehehe...baik rumate aku ni...thanks to mr.khairy 4 the movie..haha.....td sahur kt mcD sebab da lama xgi mcD...xde keje kul 2pg pegi mcD.. pose ni terasa nk mkn mewah je...walaupon duit agak tersengkek-sengkek...uhuu~ aritu mkn kt satu kedai mkn kt klang tu...mewah gak ar...hehe..nk tgok pe aku mkn???? haha...

haa...tu belah kanan tu, my house mate gak, nabil...
thats it...codap...menjilat pinggan..amaran..jgn tgok ketika bulan pose..nnti terliur maaa~ uhuhu~


aaaa~ berbalik pada cite cinta td..apekah salah aku sehingga diperlaku kn begini?? kenapa kerana cinta, manusia akan rasa sakit...kn aku dah ckp...cinta tu masalah...tnya lagi kt aku wat pe...haa...bahagia kah oang bercinta itu?? itu bergantung kepada bagaimana hubungan itu terjalin, keikhlasan yg ade pada hubungan itu, bagaimana satu masalah itu ditangani dan dll...kite boleh usaha dapat kn cinta..tp, adekah kite akan dapat?? adekah kite akan bahagia?? lom tentu lagi dowh....ape yg akan dtg hanyala masalah, masalah dan masalah..kenapa aku ckp cmtu?? sebab final year project aku xsiap2 lagi?? sebab aku tension?? ehh..salah tu...sebab aku rasa nk ckp cmtu la...mengong nye namie...(itu la yg ade diminda anda bukan??)...ntah la kul 3 pg ni...aku terasa cm nk merepek ckp xtentu pasal walaupun xde kena ngena...lari laa anda dr sini...hmm..xtau la...sedih mlm ni....tekanan je rasa...maybe sebab xdpt ape yg aku nk..ishk...busan la namie ni...ckp tah pape...kalau xnk baca...xyah la baca...ishk~ k la...ni jap gi nk sahur lagi ke?? xyah laa..asek sahur je...pk esok lak nk buka pose ape...huhu...k la...kepada kawan2 ku diluar sana xkira la laki atau pompuan...berhati2 la bercinta...jgn menyiksa diri...umpama manarik rambut dr tepung,mana kn keluar sagunya...jgn bg harapan palsu...jgn buat oang len sedih, jgn terpaksa, jgn xikhlas, jgn menipu, jgn memain, jgn pandang blakang, jgn buat bising, jgn lupa ikat topi keledar dan lain2 lagi....kepada yg suke menyiksa...tlg henti kan penyiksaan itu sesama manusia...tahukah anda, penantian itu suatu penyiksaan, bagaikan pungguk merindukan bulan purnama....jgn biakan diri anda diselubungi rasa misteri yg hebat..ape pon yg kite buat, kite hanya merancang...pasti tuhan yg menentukan nye...ok la...need to sleep...ngntuk la~ dah menguap..huaaahhh~ huaahhh~ ok la...jgn ponteng pose ye kengkawan...sape ponteng i rotan nnti...haha

sEe yOu on next pOst~

7 comments:

ღnFashyaღ berkata...

makan kat klang???kat mane 2???nak g jugak..huhu

Tanpa Nama berkata...

aku telah terkena virus hang akibat baca entry ni.. tak tau pe yg sebonornyer si namie ni citer... aku cuma paham makan je.. hahahaha~~

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

emm sahur tak nie?

slmt berpose!!!

Merg@s_Tua berkata...

'umpama menarik rambut dalam tepung,mana kn kuar sagunye..'

cam pelik je bunyiknye,dik..sah2 kamu ngantok tahap gile babeng ni.

hehe..

biasela,lumrah bila wat final projek..

sabo jelaa...

Merg@s_Tua berkata...

emm,pembetulan.u're older than me actually..huhu

lambab sket tang math ni..ehehe

so kena panggil kamu bro la.

bro namie..??

cyndaguil berkata...

ape main statemnt tuk post ini?hehe... kita rujuk subjct BEL ek..hehe.. ;p

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz