CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

23 November 2010

Hai..Ape kabar..sorry sebab private blog sekian lamanya..to start a new life,we need to end the previous life..thats important...huhuu..so, i decided to start a new things in this blog...sape yg mengenali diri ini, perlu la tahu yg i'm now a new hacksterz with a new life story.. story of my life..tu la nama blog aku..hehe..teringat la bape tahun lalu betapa aktifnye aku berblogging sehingga semua blog org aku jajahi..di situ la bermula nye hidup aku yg huru hara..ahaha..so, pas ni i will act like a professional coz i deal with a serious businesses..hmm..terbaru pasal aku? ok..first of all..aku akan buat satu blog baru..kalau korang nk link blog baru aku..please ask me..kalau xde org mintak pon, aku xkisah sebab aku akan bg link kt oang yg betul2 aku pecaya..blog yg ni sudah tidak selamat lagi utk bercerita...hehe..byk kisah baru aku yg xdpt dicoret kn..kerana...blog ialah utk kawan2 yg jarang kite jmpa, kalau kawan yg kite jmpa ari2 dan secara langsung membaca blog kite, esok jmpa dia, dia akan ckp..ehh..kt blog ko ni, tuulaa, niilaa...mls nk dengar..so, best lagi kalau ade blog yg bersifat kejujuran...ok..nyway, sape2 nk link baru..please email me..

nikto86@gmail.com

oke..puas ati saye..dengan ini, saye merasmikan penutupan hacksterz.blogspot.com sejajar dengan seruan kerajaan membasmi penggunaan dadah di kalangan masyarakat..

Sekian
Sambutlah salam dr saye namie

n@Mie

no more post
-end-

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz