CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

16 September 2009

ahaaha...selamat ari raya pada semua rakan handai yg ade di malaysia... dari saya namie yg ade jauh di rantauan...saya harap dengan kad raya ni...dpt la semua mengubat kerinduan pada saya...uhuu~ balik raya mana?? aku balik raya kampung umah merlimau ku tersayang...uhuuu~ kt sini nk upload kad raya utk semua...please amek dan tempek kn kt muka depan blog korang sebagai tnda korang sayang kt aku...oke?? uhu..ni dia amek...


~cLick uTk tUMbeSaRan maXImUm~
aMEk ni tEmpek kt mUka korang...ehh..muka depan blog korang~ ahaahaha..


hehehe..nk tawu cite x?? aku igt aku raya kt hspital tawu x...ahaa~ kena denggi...nasib baik da ok....seminggu aku duk kt hspital....dah mcm2 jarum cucuk kt tgn aku ni....cucuk amek darah je kt 5 kali sehari....air masuk badan pon da dekat 40++ beg tu masuk.....tu yg buat kepala hotak aku agak goyang2 nih...xseimbang....demam denggi ni bahaya la....baru je aku post aritu cmne petua utk demam denggi....sekali...aku lak yg kena....petua tu aku la pulak yg amal laa~ ahahaa...cian kn kt aku...xpe la..oang kate kadang2 kesakitan ni...nk menghapuskan dosa...kn2...uhuu~ dah lama xpost....siap ade budak marah lagi sebab dah lama aku xpost ape2....so...dengan jiwa tertekan nye aku edit kad raya ni bg kt korang....pastu cite sket sebyk pasal denggi yg melanda diri aku....uhu~ korang jaga2 tawh...denggi ni leyh bawak maut...seyes aku ckp...jgn amek remeh....aritu platlet darah aku sampai dah nk below 20....siap nk masuk darah....aku nye cuak tu...sampai aku xtido mlm tu minum air mineral....nurse tu pon risau...dik tido la...jgn asek minum air jer....ahahah~tp sebab takot masuk darah oang len kt badan aku dan darah tah sape2...aku pon minum air byk2 dengan harapan platlet tu naik mendadak...korang tawu...dr kul 1 pg sampai 6 pg aku minum air 5 botol besar tu...platlet naik dr 25 jd 40++ je....mau gile aku...kembong air bai~ ahaha~ tu naik sket...pastu turun balik....pas demam aku baik baru la platlet naik sket2....risau dah aku...igt kn raya kt hspital tawh....tp alhamdulillah...semua dah ok....skang da sihat balik....cume kepala je goyang2 sket...ahaha~ tp xpe...bisa aje diatur.....ok la...nk tido dah ni....selamat ari raya semua...maaf zahir batin yee...harap 0-0...nk bg aku 1-0 pon leyh....uhuu~ jgn men mercun buatan sendiri....jgn makan ntah pape...jaga kshihatan...jgn sibuk duit raya je...yg penting lawat sedara mara....jgn buat dosa lak ari2 raya nih~ ahaha...ok...tata....maaf zahir batin tawh semua....

-n@mie-

6 comments:

Merg@s_Tua berkata...

laa,patutla tak on9..demam denggi upenye.

syukurla kamu dah sembuh..jaga kesihatan tu.kan tak lame lagi exam(kan?)..

thanx for d kad.nanti aku tepek kat blog aku..

slamat hari raya =)

Barbie Allysha berkata...

Untuk kakak yang comel, kami ucapkan selamat hari raya. Cemana nak buat kad raya camni?

Closet Gurl berkata...

hye ... nice blog... =) sambil tu,jom singgah closet shopping kat http://lilyntiyacloset.blogspot.com

sueanne berkata...

hi namie..selamat hari raya..salam perkenalan..heheh

Einaz Shah Rizal Thomas berkata...

einaz ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin.
raya datang la rumah eik.
tp x dpt wit raya la kan da besar
hihih
klu
x tau alamat ley ty..
=D

Merg@s_Tua berkata...

namie,

kamu taruk la gambau kamu besau2 kat sblah ni.

dah ramai blogger tertipu..ingat kamu tu awek cun.

padahal tuan punye blog ni sase gile.

huehuehue

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz