CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

08 Januari 2009

" SeNyumLAh KOluMpOr"


gewd afternOon..hmm...xpenah tulis blog time cmni..
seBenarnye...ku x ke kelas arini...tension..
ade mslh hidup yg merunsingkan...hmm..cmni..dunia ni ade msa nye beri kite
ketenangan....ade masa..dunia buat kite sedih dan kecewa...nk dipendek kan
cite...semalam dunia buat aku sedey...jadi aku melepaskan tekanan dengan menutup
segala bentuk komunikasi...seperti henpon, walkie talkie dan jam randik aku...
da start merapu...back to point...tgh mengalami kekecewaan itu...datang la seorang
makhluk bernama 'wak' ke rumah aku....dia pon tgh mengalami kekecewaan setelah keretanye terguris oleh org yg tidak dikenali dan org itu masih tidak dapat dikesan... jadi aku dan dia mengambil keputusan utk keluar berjalan2...kami pon pi la ke uptown shah alam....sambil2 bersembang xtentu hala....pas jalan2 tu.....kami lepak minum teh tarik kopok lekor dan otak2....sambil2 bual2 tu dia ckp men2 ajak gi kL...hahaha..aku pon ckp la...aku ON je...hahaha...pastu ngn xtentu pasal kul 1 pg tu terus ke KL dengan hati yg gembira...hahaha...xtau nk kemana...pegi la ke rumah akak membe aku ni....dia ckp nk amek brg kn...hmm...kondo akak dia tu ley tgok klcc....fewhh...besh nye....aku pon tgok laa klcc tu sampai boring...hahaa...aku ade la amek gmba sekeping...

heheee...ok x gmba tu...ala...kamera henpon je...hehee...pastu dalam kul 3.30 kitoang pon balik la dr kL tu...nk balik tu...baru la nampak cmne driver2 kt kL ni bawak kete...aiyoo...giloo sume....yg mabuk...yg pompuan ngntuk...hahhaa...macam2 la...klaka pon ade....risau pon ade tgok....hehehe...mcm2....last2 aku sampai umah kul 4....dah sampai tu...tgok plak cite ip man yg baru je aku donlod....gmba lak cantek....tgok punye tgok sampai la kul 5.30....dan kesimpulan nye...ape aku nk ckp...esok nye kelas tu 1 aku xpegi....hahhaa...tq2...sekian cerita hari ini...

9 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ berkata...

huhuuu..windunyeeee tanah ayerrrkuuuu...sob sob T_T

cik siti penguin berkata...

xnmpk pun klcc,
huhuhu
;P

naMie berkata...

alamak....klcc tu nampak dari tepi...so nmpak cm ade satu je...hahaa...kalau dr depan nmpak la dua2 kembar tu...hehehe...kalau ade kt situ nampak la...lagi pon dah mlm...hahaha...pakai kamera henpon lak tuu

Sabiah berkata...

kesimpulan yg sy buat sendiri,

namie xg kelas sbb xcukup tdo.dan malas mayb.bgn lambat mayb.

Jard The Great berkata...

erkk....tak bek skip kelas wei.. hee

ghost_MaR berkata...

huih ...
best klu jd laki ...
leh jenjalan memalam tanpa ragu ...

princess ellain berkata...

syiok nyer umh tu blh view klcc....

Tanpa Nama berkata...

http://cisco-ccna-certifications.blogspot.com/2008_08_01_archive.html

cacen86 berkata...

hihih...lame da tk merase pglmn ponteng kelas...da jd cekgu ni,ari2 bgn awal..n ari2 tdo lmbt...pnat....

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz