CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

29 Jun 2010

..:: lama xbersua ::..

hi..hai....lama xbersua...rindu rasa hati. cmne sume? sihat?? hahaa...hopefully sume sihat..lama xtulis blog..why arr?? namie bz la beb...sibuk...siang keje...mlm plak xde tenet..sori la yer...xder masa la beb...ni pon taip curi2...sebab byk keje...hahaa...arrr..nk benti,nk benti..tau2 da 3 bulan aku kt sini...wahahaha...skang da ramai aku kenal..pastu aku da sedut ramai budak u aku masuk sini..so, skang da ramai membe...lega sket ati...tu yg aku masih disini...kaalu x..da lama blah beb...hahaha...hmmm...xpe la..at least kt sini aku blaja erti idup, berdikari, mcm ne nk mengenal kawan...cmne nk mengenal kawan yg hanya hidup menyusah kan kawan..cmne kawan susa dan senang..cmne kawan yg ade time kite senang...susa dier ilang...mcm2 kn?? tu la hidup...kawan tu sebahagian dr hidup...kawan gak yg buat aku masih bertahan di sini...yeay...next week, aku da permenant kt SHELL ni...ntah ape yg jadi, tawu2 aku terjadi Warga kt sini...har,har,har...adeihh...bile pk keje...mls...bile pk xde duit..teringat keje...bile pk teringat keje, kena keje....cmne la hidup ni...xleyh ke buat satu bende yg senang...leyh bangon lmbt, leyh balik awal...leyh keje enjoy2...hmmm..bila nk start bisnes ni...bile nk mula kn my own bisnes niiii....sape la kat lua sana yg ade 1 jutan...plz bg aku...aku nk bisness...aku nk modal....adoihh...hmmm...macik..pacikk...bg saya duit...saya xnk 10 riban...saya boleh cari 10 riban...saya nk 1 jutan...plz...bg la...mintak no akaun bank saya...plz...

ini la jadi jika anda gila...saya perlu berbuat sesuatu...saya perlu cari jalan...tp bagaimana yaa...sila tolong saya..i need time to think about this..hidup kena rancang semula...hidup? tinggal kn di belakang...cari jalan macam mana nk capai kejayaan dunia dan akhirat...dat's the most important thing.........kena mulakan hidup baru cmni...xleyh jadi...xleyh jadi...4-5 riban sebulan....mana cukup....arrrr....kalau 12 riban ke ok la sket....caranya??? berniagaaa.....itu je aku rasa yg boleh...tp berniaga mesti ade susa dan senang.....naik dan turun...

oke la...skang gua mau balik keje....nnti gua sms lu sume...minggu depan gua jd kaya sebab gua dpt gaji...sape nk gi karoke ngn gua...sila booking...kalau lu x booking...gua nk abeskan duit enjoy...gua nk beli enpon..gua nk mkn mewah..gua nk tu..gua nk ni...gua nk mcm2...tp mlangnye...semua itu minggu depan...har har har... sape intan nurul fateha bt baharom??? gua nk beli enpon sama mcm lu...gua punye enpon da mcm taik...gua nk baling lombong taik itu gua punya enpon lama...sape nk beli?? xpayah la..buang lombong lagi puas ati ...hahaha...weih...gua nk balik umah la...da pukul 7...lu igt gua hmba ini tempat ke mau kija lebih2 jam...xla masa looo...

oke...see you all next posh!

-n@Mie-

0 comments:

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz