CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

17 Ogos 2010

maklum la bulan pose...hhmmm..ape ke cipai la pc kt opis ni..ngah wat2 keje...wa sangkut plak...hangin gua..da la xsave...adeih...sakit jiwa aku bai....hmmm...haaa..pe kaba sume?? lama xupdate news..hahaa...namie sihat...kerja semakin baik...semua semakin pulih..puasa tidak
berlubang...hidup masih tertekan...heheee...macam biasa la...ni namie la bro...namie... pantang
berundur sebelum kalah....ceywah...ape pon aku hadapi, aku hadapi jua..heheee..hmmm..ok nk news?? orait...aku da confirm and da permenant...hmmm...tahniah2 namie....tah ape yg terjadi...position yg dier bg kt aku ialah associate system engineer....apekah?? apekah jawatan itu?? hahaa..xpe la...ade engineer tu...dasyat padahal aku xblaja engineering on...hmmm..bahawasanya di igtkan..korang blaja IT tinggi sket pon leyh jd engineer ape....hehee...hmmm..aku da buang hp lama aku dalam jamban...skang aku da beli BOLD II...puas ati aku..abes duit aku...hahaa..xde lg masalah bateri yg ketara...kini aku tidak lagi tertekan ngn hidup ini kerana masalah remeh seperti phone itu....korang tau x aku kt opis skang ni...apekah hal nye apabila aku telah menyiapkan semua keje2 shell di malaysia...tetapi shell negara lain sgt lembab sehingga aku terpksa menghentikan semua kerja aku sehingga bulan 10 utk menunggu negara2 lembab seperti oman, egypt, nigeria, philiphine, sakhalin ni sumeeeerr??? laju sgt ke aku??? skang kn aku da xde keje....sampai da boleh update blog....har har har...kelaka sungguh budak pilipin kt opis aku ni...dier punyer sebut "R" tu... ir thirnk thirs 1 is forrrr programmerrr...har har har...abaperrr....har har har...lawaks2...tp tu xde bende sgt..saper ade bb?? nk pin...sebab i xde kawan la nk ajak chat2...huhuuu... boring..da la ari2 tolak seringgit...hahaha..jgn sampai aku OFF BB! hahaha..ishk..skang ni nk cite pasal hidup lak...hmm..kebelakangan ni, emosi beta terganggu la...why?? hmm....aku syg dier....aku rindu dier..rasa cm hidup xbermakna je tnpa dier..sebab tu aku ON BB dan hantar ke 28882! hahaaa..pelik la manusia nama namie ni..hehehe..tp tu la...bukan semua milik kite...aku bukan utk dier...dier bukan utk aku...hmmm..sedeyh....tp ape kan daya...aku da cube sedaya upaya...aku da cube jaga baik2...aku da cube syg dier sepenuh ati...tp aku tawu..ari itu akan tiba juga..aku perlu berpisah ngn dier...hmmm..skang ni..dia milik oang len...aku hanya mampu tumpang bergembira...hmmm..bukan baru kenal..da lama kenal...tp baru2 ni la perasaan syg dan rindu tu selalu benar kuat...melihat dier berbunyi dan bernyanyi...hmmm..tuhan je tau comel nye...aku syg dier...kalau dier milik aku, ketemukan aku dengan nye...kalau x..bawak le ia pergi jauh dr pandangan ku...penglihatan ku...biarlah dier bahagia dengan kekasih hatinya...aku rindu kt n73 aku... huk..huk..mesti dier da ade buah ati baru..3 tahun bersama nye..huk..huk..sape la tuan baru dier..jahat ke baik..mesti baling2 dier...huk..huk..haaa...nk tau lg x?? i da jatuh ati kt lagu baik2 syg tu..huk..sedapnye..tetibe je suke lagu tu..yela..yela...aku tawu lagu lama....nk buat cmne..da aku suke...hahaha..hmmmm..jgn nmpak aku hepi...parah kt ati ni tuhan je tahu.....hmmm..xpe serahkan takdir...rasa cm da putus asa...tp xpe la...ape salahnye bertahan kn namie...semoga ko epi selalu..bunga bukan sekuntum..kumbang bukan seekor....bina kareer namie! bina duit..bina badan...ehhh..badan da ok da ni...har har har...hmmm..ok la..arini punye buhsan da terubat sebab dapat tulis ni...hmmm..ok la...till the day we meet again..

wait 4 the next post!

- n.@.M.i.e -

0 comments:

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz