CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

07 September 2010

..:: ini ceritanya ::..


hi everyone...i miss u all guys..hmm..lama jugak xtulis blog...hmmm..sedar xsedar dah tinggal bape ari je nk raya...kang tau2 dah raya...betapa baik nye company aku telah memberi aku cuti selama 11 ari utk raya ni...best kn? jom la keje kt tmpt aku...aku da semakin familiar..aku dah semakin dpt menyesuaikan diri kt opis ni..skang ramai dah aku kenal..ramai dah aku dpt kawan...terasa cm da syg lak career aku ni...cikai2 pon, engineer gak...ehheee..arini aku dengar lagu "ari lasso - hampa" sampai nk muntah dah...tau nape?? sebab xde oang memahami aku la aku menulis di sini...aku sedih la...arini pon aku tulis sebab something happened in my life..hmm.. cmne aku nk luahkan kt korang...aku pon xtau...aku sedih...aku xtau nk bgtau sape....aku xtau bila ia akan berakhir...aku xtau cmne aku nk akhiri nya....aku xnk akhiri nya....aku xnk...tp sometimes i feel like every beginning should have their ending...kn? dulu aku selalu cite pasal keje je kn? tp pabila ketabahan mengajar kita erti kesabaran yg membawa kepada kemenangan...itu yg buat kite kuat...itu yg aku dpt blaja setelah 4 bulan aku berkerja...why not kite guna kn kelebihan ini dlm kehidupan kn..hehee..jgn ditanya mengapa aku berfalsafah harini...xkn pokok bergoyang kalau xde yg meniupnya...hari ni aku menulis sekurang2 nye dpt meluahkan perasaan hati ni..kalau korang nk tau....aku xkn menulis kalau aku heppi...aku akan menulis di kala aku sunyi...dikala aku sedih....masalah arini bertajuk...di mana ia berakhir.... :(

adekah cerita ini akan menjadi happy ending (~and they lives happily ever after) atau adekah cerita ini akan berakhir dengan kesudahan yg xbermakna...hahaaa..korang xyah paham la...ini mmg cerita sedih...mlm ni tido soang..peluk bb..tp bb nipis dan kurus..xbest betul peluk...esok pg plak bb bunyi kejut tido...gi keje..gi keje...hmmm..tp rasa bb cm xbermakna je kblkgn ni..hmm..nape ek..tak tau la..sedih2...huk..huk..bb pon xde kawan...aaaa..merepek namie...namie...u r strong~ u r bigger than anyone else... in term of weight, size, t-shirt size..u should strong enough to fight this~ come on man...let it go...don't be like a child..konon2 kate cmtu leyh bg smgt la tu...xpe la...heheee...i dpt laptop baru...


dell latitude e5410...opis bg..berprocessor intel i5..ber ram 4gb...mempunyai penampilan menarik..dan.....berat! tp kn harge dier almost rm3500... hahaha...nasib baik dier bg beg sekali...nasib baik beg cantik..targus..branded tu...huhuu..ntah la...rezeki kot..hehee..aku rasa la...sebab processor i5 kn..tp xpasti la..da lama x amek tahu perkembangan harge semasa laptop ni~ haha.. hmmm...xsabar nye cuti raya...beli baju raya pon belum...ni la oang kate...ade duit tp xbhgia pon xguna...keje2..keje2...hmmm.. anyway...aku xnk lari topiks...aku tetap sedih arini...mlm ni...aku pasti akan selalu bersedih begini~ thanks kerana membaca cerita yg bosan ni...nk dengar lagu wali band - baik2 syg jap...ngn lagu ari lasso.. pastu nk tito...ngntuk...esok keje...
nk peluk bb...nk tau satu cerita lagi? ngn tiba2 aku terasa nk beli Ray-Ban..konon2 nk jd mata2 la tu..amek ko...lapan ratusan melayang di muka cina itu~ hahaaahahaa...


menarik kan...nah aku amek gmba gak..aku letak kt sini...aku kalau mengabeskan duit mmg no satu...haha..mmg PRO...xpenah pakai cemin mata mahal2 cmni...gile namie..ko gile namie..ko mmg gile..ape ko nk jd ni...sori la gmba2 kt atas tu sume xcantik...sume amek pakai blackberry..blackberry ni gmba dier xbape cantik la..biasa je..tp biasa la..cukup sekadar ade..aku pon xkisah sgt ngn gmba ni...aku suke je pakai ape pon jnji ade gmba...hehee.. cmne pon..aku tetap nk bgtau aku tgh sedih...hmmm..kenapa aku sedih...xpayah la korang tawu...ini la luahan ati seorang bujang... time kasih......

wait for my next post~

anda buat, anda dapat....

-n@mie-

3 comments:

Unknown berkata...

woah.~
i5.!
memang terbek r..hihi
hmmmm.~
rm3+++
boleh dpt i7 tw skrg ni..
tp kne pndi survey lah.~

nurulain zakaria berkata...

Salam.xpham la.kate ofis bg.. Lapt0p 2..tp..kenape ada w0rd 'tp harge rm3500'bkn opis bg free ae?

naMie berkata...

haih~ tu harge pasaran laa...hahaha..ape laa..hehee

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz