CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

08 September 2010

..:: NaMie RayE ::..

korang clik kt gmba kalau nk tumbesaran

aku rasa raya kali ni sgt bermakna..kenapa ek?? sebab aku dah berkerje skang..baru tahu cmne keletihan hidup ni...ngn puasa..ngn keje...ngn nk berbuka..hish~ mcm2 laa...dugaan semua itu..

kt sini aku mengambil kesempatan utk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri buat ibu bapa aku, adik beradik aku, semua sahabat, rakan dan taulan, sedara sepapat, serta siapa jua yg mengenali diri ini... aku harap kalau aku ade dosa kt korang, ade tersalah kate, ade terngumpat, ade terbuat bende salah, harap maafkan aku dr ujung kaki sampai ujung rambut yer..cukup2 la tu kite bergado...semua da besau..uppss..terkeluar plak bahasa melaka..dtg la umah aku kt melaka yer kawan2..sape nk dtg roger aku..ahahaaa...

oke laa...semoga dapat berceloteh lagi di masa akan dtg..
wait for my next post...

- n@Mie -

0 comments:

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz