CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

16 September 2010

kadang2 rasa ianya sgt membahagiakan...kadang2 rasa cm haram...apekah erti semua ni...aku xtau lagi...aku xtau....aku tekanan...aku tension...hmmm..raya...raya...jiwa ini rasa kosong.....ape laa aku nk tulis kt sini...nk luah..tp xterluah...nk ckp..tp x tercakap...arr..pening2...hmmm..mls la nk pk...bia je la...xleyh tipu! nnti terpikir gak...hmmm..bia la..aku xsuke susa kn idup oang...arr..bia laaa...aku mls nk ckp...xpyh pk..buang jauh2..tp cmne nk buang..bukan senang...setelah sekian lama..tetibe aku buang...arrr..xmungkin...xpe la..bia la ape berlaku..aku xnk ggu idup oang...aku xnk nyusah kan oang..hmmm..ape la aku tulis kt blog ni...aku xpenah tulis bende bodo cmni...tp nk wat cmne...aku nk ckp, tp xleyh ckp...aku xde hak nk ckp...bukan hak aku ckp pasal bende ni...kadang2 terpikir..dimana la keadilan hidup ini...kenapa nasib aku selalu cmni...kenapa aku yg selalu menjadi mangsa kegembiraan oang lain...perlu kah setiap kali aku menggembirakan oang len..aku pulak yg meyiksa diri..perlu ke..xpe..aku yg main api...kn bile main api, pandai2 la tggung~ hmm..tp xtau la...kadang2 rasa cm diri ni mengadap cermin yg tiada pantulan..cube korang diri depan cermin, tp xnmpak diri korang..cmtu la aku rasa...susa kn..kesian kn?xpe la...
tunggu next post ya!

-n@Mie-

3 comments:

Raji and Yeen berkata...

huhu byk2 bersabar,
inshaAllah akan dibalas kalau kte cbe buat sesuatu demi kebaikkan org ;D

ps: dpn cermin ak slalu nmpk artis =.="

nurulain zakaria berkata...

Entri nie.cam nak try cte sesuatu tapi xtersampai2 citenye...xbleh nak luahkan ae?dlm dilema~ hurmm.,just thnk p0sitve n sbar k.

P/s:biase kal0 pndang cermin,nampak artis jugak~

naMie berkata...

hahaha..korang ni~ aku depan cermin nmpak lembaga..tgok lama2 sket...la..rupenye aku~ hahaha

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz