CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

03 Julai 2009

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek.
Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!

2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah..
Maknanya : sape kata aku tak kisah?

3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je
Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu..

4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de missed call dari u pun...
Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap

5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i bz la sekarang ni...nanti i free i call u ,kay?
Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2 bahasa lagi ke?

6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo nak makan pun harap aku belanja,boleh blah la...

7)Kalau pompuan kata : i tak kisah penampilan u macamana pun
Maknanya : ya Rabbi! selekehnya pak we aku...

8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi ekk?i kena balik balik cepat la...ada hal...
Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko...

9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla...
Maknanya : excuse me! ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la

10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what?
Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku...


ahakss!!Jangan marah la maRah yek! :P kui2..so..bg laki2 diluar sana... jgn buang masa lagi jika mereka memberi seribu 14 alasan...hahahah

9 comments:

Jebikkot berkata...

x sure psl yg lain tapi no 2 and 4 tu sgt common..hoho

.: Sugar-cRave :. berkata...

hoho...nnt me nk wat bout da guy plak lak...heh heh~...;p

*lama suda tak komen2 sini...how r u..hiks....;)

SyAfaWaNi ♥‿♥ berkata...

hehehe...seribu 14 alasan..
em ala salu masuk sini tuan umah xdak

Tanpa Nama berkata...

yeezer..btl tu..;)

Wahidah berkata...

hahaha..ade btol nya gk tu..:p

mohad berkata...

boleh di terima tu...

anaklaut berkata...

kalau pompuan, kata, "bang tolong picit kepala ayang ni, ayang pening la.." apa maksudnya..?

Roselynda JMdean berkata...

sedap sunggoh itu pengat,
sdiri mau ingat... hehehehe

mohad berkata...

ada juga boleh pakai tu...

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz