CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

26 Mei 2010

..:: tenang ::..

today, rasa tenang sket...xtension..hmm...then smlm setelah aku haruk satu company...aku da buat keje gile..then aku telah diberi layanan istimewa...hahaha...baru tawu aku stress cmne...baru semua amek tawu pasal aku...baru semua nk ckp ngn aku...abru semua nk bual2 ngn aku...hmmm..pastu sume try brainwash...sume try bg aku semangat...sume try cite msalah masing2...hahah...tetibe sume nmpak concern...tp, at least aku dpt la sket kekuatan utk meneruskan hidup disini...hmmm...xtau bape lama...tp cm susa je nk benti..tempat ni umpama penjara...walupun korang ade hak nk benti...tp korang msti susa nk benti...akhirnye..korang dtg gak keje memikirkan tggjwb yg melanda diri korang...mcm pusat serenti laa oang kate...hmmm..bile korang da masuk...korang nk jd baik...korang nk kuar dr pusat srenti tu...tp bile korang kua..korang akan pk dadah..akhirnye...korang pegi balik tempat tu...ahhaa..ntah la...tunggu la ade offer aku dpt...kalau ade offer je...of coz aku benti beredar dr sini...hmm..cian kn aku...xpe la...da jd minat lak ng SAP ni..eventhough aku xpenah bergiat cergas dlm bidang ni...tetibe masuk sini..hahaa...amek ko..pakai SAP..aku igt kn SAP tu skim anak petani ke, Suruhanjaya anak perempuan ke, Sidang akhir permainan ke, hehe...rupanya...enteprise resource planning...hebat...sgt bagus...besar gile fungsi nye...tp bile bende baru ni...phm jela kn...sooo many things to learn..adeih...siksa woo...xpe...tu oang kate...pelan2 kayuh...pelan2 kayuh...sampai naik atas...naik atas bukit..kayuh laju2 nnti cramp..kejang...jd kite pelan2 kayuh...arini cm oke sket la...setelah ade oang ni xdtg dan aku guna pc dier..gile korang xtau...email shell aku berlambak...mcm2 task...tp tah la..aku lom dpt lagi tmpt tetap...sebenarnye...aku masuk awal sgt...
padahal aku kena tunggu ade lagi 3-4 oang masuk...baru aku kena gi orientation...adoi...kenapa laaa...kenapa aku mesti jd senior sebulan drpd doang...hahhaa...adekah patut ini semua terjadi...haih...tulis dr pg...tp sampai 5.30 ni xpost2...haha...moring....moring..arini byk blaja woo pakai SAP...da pandai sket...ehh...byk...hhaha...hasil dr berdikari...ade gak hasil nye..walaupun ianya sgt mencabar...hehee..arini ari rabu...ade regression test...tp aku malas la nk duduk sini...lama siot regression...sampai kul 11 kang...xnk la arini...penat..oke la...

see you on next posh..

-naMie-

1 comments:

Unknown berkata...

cam menarik je tempat keje kamu neh

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz