CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

05 Oktober 2009

aHai~ ni LA peristiwa yg agak peLik beRlaku dalam hiDOp aku....kenapa??? hmmm...smlm aku sampai shah alam dr melaka agak2 dalam pukul 12.30 mlm la....sebab aku gerak dr melaka agak lewat....ni semua sebab akak aku....sibuk nk tunang ari sabtu aritu...ahahaha~ xpe...sebab aku syg keluarga aku..aku pon balik ke kampung halaman utk kenduri kendara tung tang tung tang....ahaha... balik2 umah sewa aku ni...masuk2 je bilik...tgok arul(bukan nama sebenar) tido atas katil aku....aku pon kebetulan dah letih tahap kuda kepang yg baru dipandu laju...jd aku pon tuka2 baju basuh2 muka dan tido kt bawah....ahaha...ape yg pelik nye...aku xtau la dalam kul bape mlm semalam aku mimpi bergadoh agak nye....ahaha~ masa remaja lu asek gado je...ni da masuk universiti da xde tumbuk2 oang....sekali mimpi bergadoo...kalau mimpi je xpe....ni aku siap mengigau aku pegi bagi sebijik kt membe yg tido sebelah aku....tepat kt muka nye....yg aku pelik...aku bg penumbuk yg agak serius dan kuat tepat lak tu kt muka dier....sedang kan aku tido megadap langit(atas) kot....tu yg pelik....ishk...ngape la kn jadi cmtu...kepada mohd farhan selaku membe dan kawan baik aku...aku mintak maaf sebab tumbuk muka hang pa'an...aku xde niat.... kesian kt pa'an ni....kuat aku tumbuk muka dier...aku mmg mimpi ngah tumbuk muka oang....tp xtau muka sape....tibe2 ngn aku ni blur2 terjaga dr tido, pa'an sambil menggosok2 mukanye pon bgon juga dengan muka blur2....aku dpt lihat kesakitan yg di alaminye itu....xpasal2 kena tumbuk...cian kt dier...hadoi...aku rasa sgt bersalah...bukan sengaja aku pa'an....aku ngan blur tnya pa'an..."paan aku tumbuk hg ke td"...paan ngan muka menahan sakit sambil menggosok2 muka dier pon jawab...hang ngigau ape mi tumbuk aku~ pastu aku picit2 sket kepala dier....dan kami pon sambun tido~ itu la kisah airni....

a thousand apologize to mohd farhan kerana daku menumbuk mukamu...
nnti aku banje mkn k...

sori pa'annnnnnnnnnnn~

18 comments:

HanZ berkata...

haha...xkisah aa...chill je...ak igt ang geram kt ak nami...haha...lawak2...

naMie berkata...

xde pa'an...xkn aku geram kt hg xtentu pasal....haha..kalau aku geram buatpe aku nk bg hg sebijik kul 5-6pg....baik aku bg time hg jaga...nyway....sowi pa'an....ehehe~

miss izan berkata...

giler kijammm...

p/s kepada pa'an: nanti ko wat2 mimpi gak then ko belasah nami ni kekuat! hahahhaa

rahman berkata...

seb baek mimpi tumbuk org..kalo mimpi basah cane??haru beb paan dinodai nnt..hahahaha..

Nazz@Purple berkata...

moral of the story.."jangan sesekali tido sebelah nami lagi"...=)

itafukada berkata...

hahaha..ganas la ko namie.nsb baik ko mimpi tumbuk2.dbuatnya ko mimpi basah.abisla ko pa'an.jd mlm pertama n terakhir la korg.hahaha..

tu la.len kali jgn letih tahap kuda kepang.hahaha..

Merg@s_Tua berkata...

rahman & itafukada..

tu la,nasib baik dak namie ni tak mimpi basah..aku takleh imagine pe yang berlaku kat dorang lepas peristiwa tu.

hehe..

namie,dasat gak la kamu ni.cian kat pa'an..

nasib baik aku ni jenis yg bercakap je dlm mimpi..wlupn hakikatnye real life aku kurang bercakap.

huhu..

Solehah berkata...

isk..tragisnyaa..kesian kat paan..

miss oren berkata...

uiyyoo..naseb baik x mimpi tikam orang
kalau x mahu masuk harian metro
hahhaa

♥ayudeadwish♥ berkata...

paan~~ pas kat aku bang tumbuk si namie ni plak.. bley tak?

MiRa MiRaIe berkata...

seramnyer tdo ngan org ngigau nie...hehehe

ini q i L L berkata...

adoi cian member tu. kenangan persahabatan. hehe

naMie berkata...

yeah qill.....namie xsgaja pon sbnrnye~ kalau sengaja mmg abes da pa'an....pecah2 muka dier....uhuhuu... tp semalam da blanje dier mkn mcD....harap dier dpt memaafkan diriku~

ninim berkata...

selalu ker ada tabiat ngigau camtu...kalo berlarutan dan cukup2 syarat diagnosis macam dalam DSM 4 leh jadi kategori abnormal...hikhikhik

MissXyanne berkata...

ades.. kesian member u.
kalau i jd paan i join ayu tumbuk u balik.
haha

Cik Yuki berkata...

aduh paan! cian ko..ahaha

aq xnak gelakkan ko sbb aq kesian kt ko tp aq nk gelak gk..ahahahaha
klaka ar ko ni namie..cian bini ko nnt.grrr

Cik Yuki berkata...

aduh paan! cian ko..ahaha

aq xnak gelakkan ko sbb aq kesian kt ko tp aq nk gelak gk..ahahahaha
klaka ar ko ni namie..cian bini ko nnt.grrr

HanZ berkata...

haha....yey...namie da mlanje mcd~~tenks mie...

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz