CHat JOm..!!




kaLau xjElas..tEKan (ctrl +) utk zOom..

nk duit lebih??? click here

18 Oktober 2009

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ pasti anda tertanya-tanya mengapa aku bertindak bodo meletak tajuk itu kepada en3 kali ini....ini kerana ari ini agak syial dalam hidup ku...kenapa yaa...yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ sekali lagi itu kerana aku telah byk menghabiskan masa mencari kunci yg diikat bersama pendrive ku....ianya didapati ilang ketika aku hendak pulang ke rumah setelah menghabis kan masa terluang bersama program finishing school yg ntah pape sedikit sebanyak menjadi kn aku lebih bersedia kealam pekerjaan....bODo betOL~ itu la perkataan yg kerap kali ku ulang pada ari ni...bunyi yg dtg spontan dari mulut ku itu mungkin berpunca dr kecuaian yg aku buat pada hari ini~ dan ia nya mungkin juga ditujukan kepada kunci itu, pendrive itu atau mungkin jua kepada diri aku sendiri yg menghilangkan nye....kunci mungkin ku xkisah sgt ilang~ tp bila dipikir2kn balik....dalam pendrive tu ade byk keje aku yg terbengkalai....ia menjadi kn aku lebih tension....ia juga berjaya menjadikan aku ilang mood dlm sekalip mata..wink2... mengong....mana kau pergi kunci....mana kau ilang....misteri ini terus menjadi tnda tnya kepada aku....nasib baik aku bawak beg arini....ade kunci spare dlm tu....kunci loker?? ianya juga ilang begitu sahaja... aku terpaksa mengembor semua barangan perkakasan perang aku utk mencari nye...nasib baik ade...kini aku menyepi tnpa kunci loker, kunci moto dan pendrive aku itu....jika bernasib baik...kat pendrive tu ade nombor tepon aku....jika ade yg sudi memulangkan nye...aku amat berbesar hati dan aku akan hadiah kan moto aku kepadanye...tp ntah la...posibility utk mendapat semula agak rendah....yaaa..itu dia ringkasan berita utk ari ini....mohd nazmi melapor kan dari shah alam selangor.... sekali lagi...sebut ramai2.... mengong betOL laaaaaaaaaa~ damn~

-n@Mie-

10 comments:

levt berkata...

sabaq nami...

naMie berkata...

kalau xsabar dah lama aku trajang moto aku td...kalau xde kunci spare aku rasa da trajang da kot...hmm..

dak eina berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Merg@s_Tua berkata...

sabarla sayang..

huhu

Solehah berkata...

siannya..sabar ya..

♥ayudeadwish♥ berkata...

careless~~
agaknyer la w ader bini pon ley lupe mne tercicir bini dia..
hahahaa~

miss ubi berkata...

cuba misskol no kunci tuh..huhu

jai@jezz berkata...

saborr jerk lerr... x dapek nk nolong ehh.. =P

ruffdaEmogurl berkata...

ngeee...cian2...
tkpe jom kite berehat bersama citcat...
ngeeee

ini q i L L berkata...

lah. macam2. hehe. kalo ada rezeki, ada lah tu. sabar ye. ;)

 

n@Mie-BLoGGer-HaCksTerz